In3Dustry

Серія відкритих лекцій про 3D-графіку триває!

На In3Dustry.  Part 8 поговоримо про цифрове мистецтво, анімації та gamedev.

Теми і спікери:

Юрій Николайко / Concept artist в Vostok Games

– Розповість, навіщо потрібен концепт-художник на реалістичному проекті.  Що він робить, які завдання вирішує.  Як доводиться працювати з 3Dшнікамі (досвід на FtW)

Олег Рогоза / 3D-аніматор в Plarium

– Як приручити краба.  Мій підхід до створення анімаційного шота

Олексій Мартиненко

VFX Technical Director в Program-Ace

– Перший погляд на Niagara.  Створення систем частинок в реальному часі.

 

Коли: 6 жовтень о 15:30

Де: вул.  Отакара Яроша 18, 4-й поверх, БЦ “Соляріс” + онлайн

Вхід вільний, для участі достатньо залишити заявку тут:

https://3dmaya.com.ua/in3dustry

In3Dustry