In3Dustry
Серія відкритих лекцій про 3D-графіку триває!
На In3Dustry. Part 8 поговоримо про цифрове мистецтво, анімації та gamedev.
Теми і спікери:
Юрій Николайко / Concept artist в Vostok Games
– Розповість, навіщо потрібен концепт-художник на реалістичному проекті. Що він робить, які завдання вирішує. Як доводиться працювати з 3Dшнікамі (досвід на FtW)
Олег Рогоза / 3D-аніматор в Plarium
– Як приручити краба. Мій підхід до створення анімаційного шота
Олексій Мартиненко
VFX Technical Director в Program-Ace
– Перший погляд на Niagara. Створення систем частинок в реальному часі.
Коли: 6 жовтень о 15:30
Де: вул. Отакара Яроша 18, 4-й поверх, БЦ “Соляріс” + онлайн
Вхід вільний, для участі достатньо залишити заявку тут:
https://3dmaya.com.ua/in3dustry